Dziś zajmiemy się odtwarzaniem dźwięku w naszych aplikacjach. Posłuży nam do tego klasa MediaPlayer, która obsługuje proces przetwarzania dźwięków i muzyki w systemie Android. Do tego celu zrobimy małą aplikację, która przy pomocy wciśnięcia jednego z dwóch przycisków będzie odtwarzała ...
Po długiej przerwie przyszedł czas na część 3 kursu, gdzie dowiemy się jak używać intencji. Dzięki nim apliakcja nie musi ograniczać się do jednego ekranu, co jest konieczne w wielu aplikacjach. Pierw tworzymy nowy projekt, jeśli nie wiecie jak to zrobić ...
W tej części kursu przedstawimy sobie kontrolki. Pierw musimy uruchomić oczywiście Eclipse, a następnie tworzymy nowy projekt pod Androida. W polu project name wpiszmy na przykład Kontrolki, jako target wybrałem Android 2.1, nazwa pakietu to com.rafalduraj.Kontrolki, a aktywności KontrolkiActivity. Teraz ...
Jak zapowiadałem tym razem zajmiemy się stworzeniem pierwszej aplikacji oraz odpaleniem jej na emulatorze Androida. Pierw przejdźmy do zrobienia naszego emulatora. W tym celu odpalamy Eclipse i w zakładce Window wybieramy pozycję AVD Manager. Tam wybieramy New... i wypełniamy odpowiednie ...
Zapraszam do wstępnej części kursu na temat programowania na mobilną platformę Android. W lekcji zerowej zajmiemy się przygotowaniem środowiska potrzebnego nam do rozpoczęcia zabawy. Będziemy potrzebowali następujących rzeczy: Eclipse Java Development Kit (JDK) Android SDK Plugin ADT do Eclipse 1. Zacznijmy od ściągnięcia Eclipse, a ...
Wpisy z bloga/ TOP