Zarządzanie Relacjami z Klientami, CRM. Trzy słowa, trzy litery i setki interpretacji. Sukces zależy od możliwości obsługi klientów. Obsługa klienta zależy od Państwa, Państwa personelu oraz od używanych narzędzi biznesowych. HansaWorld CRM został zaprojektowany po to, aby wspomóc doskonalenie zarządzania relacjami z klientami. Ponad 17 lat ciągłego rozwoju oraz uwagi ponad 64000 firm z ponad 84 krajów pomogły nam rozwinąć HansaWorld CRM. Technologia i konstrukcja “stanu sztuki” uczyniły go doskonałym narzędziem CRM zarówno dla małych i dużych przedsiębiorstw.
Pierwszy kontakt
Pierwszy kontakt jest najważniejszym momentem w każdym związku. Chcecie Państwo zrobić dobre, pierwsze wrażenie. Podnosicie telefon i co dalej? Chcielibyście nagrać o czym rozmawiacie, wysłać ofertę lub tylko e-mail lub list. Może potrzebujecie sprawdzić coś, a następnie za tydzień po wtorkowym lunchu przypomnieć sobie o tym. Mamy sposoby, aby poradzić sobie z tego rodzaju pierwszymi kontaktami. Niektóre metody są lepsze niż inne, być może mają lepsze powodzenie. HansaWorld CRM umożliwia wybrać metodologie, która najlepiej pasuje do Państwa biznesu.
Planowanie czasu
Planowanie czasu. W HansaWorld FirstContact można planować i rezerwować czas na spotkania w sposób szybki i prosty. Ta informacja może być prezentowana w postaci kalendarza graficznego przy użyciu różnych kolorów przypisanych do zadań takich jak sprzedaż, konsulting lub marketing. Poprzez kliknięcie myszy można sprawdzić czy pracownicy są dostępni na spotkanie czy są zajęci. Menadżer ma wgląd, czy jego konsultanci są zaangażowani poniżej 75% ich czasu, czy na działania sprzedażowe przeznacza się wystarczającą ilość czasu. Istnieje wgląd w zaplanowane spotkania, dni świąteczne oraz inne zadania w każdym przedziale czasowym, dla każdego pracownika.
Pełna komunikacja
Czy jesteście Państwo przyzwyczajeni do używania zbyt wielu programów na komputerze? Być może posiadacie oddzielne oprogramowanie e-mail czy fax, edytor tekstów oraz inne dzielone pliki dla przechowywania odrębnych informacji. A co z Państwa narzędziami sprzedażowymi, takimi jak ofertowanie czy utrzymywanie kontaktów?
HansaWorld FirstContact potrafi to wszystko:
- drukuje oferty dla klientów
- wysyłanie i faksowanie ofert
- otrzymywanie poczty i log zadań odnoszący sie do oferty, takie jak telefony czy kampanie
- kompletny wgląd w historię ofertowania dla osób związanych ze sprzedażą.
Jeden program i jedna baza danych. W rozwiązaniach sieciowych można nawet używać funkcji “czat” do komunikacji z innymi użytkownikami HansaWorld FirstContact, oszczędzając zarówno czas jak i pieniądze.
Skupienie się na kliencie
Każdy pojedynczy szczegół jest związany z klientem. Wszyscy pracownicy mogą planować zadania związane z klientami, ich zażaleniami, obsługą produktu, historią sukcesu lub innymi istotnymi informacjami. Możliwe jest:
- skonfigurowanie specyficznych dla klienta cen i rabatów
- wprowadzenie nieograniczonej liczby kontaktów z klientem
- prowadzenie analiz klienta w różnych przekrojach w celu prowadzenia bezpośredniej kampanii marketingowej poprzez mail czy telemarketing
- automatyczny workflow dotyczący ofert czy spotkań.
Zarządzanie wiedzą
Każdego dnia uczymy się czegoś nowego. Większość z tych informacji zostanie utracona w związku z brakiem możliwości przekazu. Kiedy sprzedawca przestaje pracować w firmie, większość z informacji o kliencie zabiera ze sobą. Chcąc odtworzyć historię klienta nowy pracownik musiałby spędzać czas na dzwonieniu do potencjalnych klientów. HansaWorld FirstContact pomaga zarchiwizować, a następnie natychmiast odnaleźć informacje. HansaWorld FirstContact umożliwia pracownikom wspólną kooperację nad zadaniami i pracą. Grupy robocze potrafią edytować dokumenty w trakcie przepływu oraz komunikować się z innymi w sposób bardzo efektywny. Można wysłać pytanie do konferencji “Często zadawane pytania”, aktualizować cenniki w katalogu Produkty” lub zamieszczać agendę następnego spotkania Rady Nadzorczej w folderze “Rada Nadzorcza”. Można nawet dodać pewne zajęcia lub zadania do listy “Do zrobienia??? swoich kolegów. HansaWorld FirstContact wspomaga wirtualne biuro, wykonując pracę w trakcie nocy.
Portal korporacyjny
Kiedy jesteście Państwo w podróży, HansaWorld CRM Corporate Portal umożliwia zalogowanie się i pracę przy użyciu przeglądarki internetowej. Można używać tak zwanego: “cienkiego” klienta HansaWorld CRM do pracy online. Nawet szybkość łącza GSM jest wystarczająca do efektywnej pracy z HansaWorld CRM.
Funkcje
- Kalendarz wielu użytkowników
- Lista “ Do zrobienia” dla wielu użytkowników
- Oferty
- Analizy klienta
- Zarządzanie kontaktami
- Produkty i elastyczne ceny
- Listy do klientów, wewnętrzna poczta i e-mail
- Malarz formularzy
- Raporty i zapytania
Value Packs
*Value Packs. HansaWorld FirstContact jest oferowany jako kompletne rozwiązanie. Jednak jest możliwe dodanie specjalnego pakietu rozwijającego funkcjonalność o: języki i waluty, zaawansowane cenniki, rabaty, serwer faxowy, portal korporacyjny i interfejs internetowy, konferencje, serwer ftp.
Więcej informacji:
Strona firmowa HansaWorld Polska:
http://www.hansaworld.pl .